top of page

FAQ

  • Zien de kleuren er in werkelijkheid hetzelfde uit?
    Natuurlijk blijft blauw ook blauw maar de reële kleur kan soms een beetje afwijken. Soms kan het ook aan je scherminstellingen liggen dat de kleur wat afwijkt.
  • Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
    Er kan veilig betaald worden via - PayPal (visa/mastercard), - iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten) - Bancontact - Bankoverschrijving. Kies je voor één van de eerste 3 opties dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt. Kies je voor bankoverschrijving dan moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt ze verwerkt als het geld op de rekening staat. Wil je dat je bestelling onmiddellijk vertrekt dan kan je ons een bewijs van betaling mailen op info@studio-u.be .
  • Kortingscode
    Wanneer je een kortingcode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kader voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden.
  • Er is een product niet meer op stock en je wil het graag bestellen.
    Stuur ons een mailtje of berichtje op Facebook. Vaak kunnen we het product bijbestellen.
  • Mijn kortingcode werkt niet
    Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingcode in te voeren. Probeer eens via een laptop of desktop computer. Je kan slechts één kortingcode gebruiken per bestelling.
bottom of page